Adresa
Městský úřad
Zámek 49
294 71 Benátky nad Jizerou
Tel.: 326 316 101
E-mail
podatelna@benatky.cz
IČ: 00 23 74 42, DIČ: CZ 00 23 74 42
Ohlašovna požáru
v případě požáru volejte
150 nebo 112
Sekretariát
působnost v oblasti samosprávy:
-
administrativa a sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka
-
evidence právních předpisů, tvorba obecně závazných vyhlášek a nařízení města
-
smluvní vztahy + centrální evidence smluvních vztahů
-
personalistika
-
administrativa spojená se zasedáními Zastupitelstva a Rady města
-
zahraniční vztahy
-
vymáhání pohledávek (ve spolupráci s finančním odborem)
-
hlášení městským rozhlasem
-
žádosti, stížnosti a podněty občanů
-
organizačně zabezpečuje bezplatné odborné praxe studentů škol na městském úřadě
-
sociální služby, zejména v oblasti sociálního poradenství, terénní sociální práce, apod.
-
vedení komise pro občanské záležitosti (vítání občánků, významná jubilea, výročí svateb)
-
příprava a zpracování žádostí o dotace z různých zdrojů (kraj, ministerstva, operační programy EU, fondy, nadace, a jiné); zpracování vyúčtování a závěrečných zpráv k poskytnutým dotacím
-
zajištění voleb
-
Opatrovnictví zletilých občanů, kteří byli omezeni, nebo zbaveni způsobilosti k právním úkonům
-
Ustanovení zvláštního příjemce důchodu v případě, kdy oprávněný, tj. důchodce, není schopen vzhledem ke svému nepříznivému zdravotnímu stavu přebírat důchod a hospodařit s ním
působnost v oblasti přenesené působnosti pověřeného úřadu:
-
přestupková agenda spojená s přestupkovou komisí
-
spolupráce s Policií ČR, soudy a dalšími orgány státní správy, podání zpráv, vypracování posudků
-
poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Benátecký čtyřlístek
Spolupracujemes partnerským
a informačním střediskem
Jsme členy