Adresa
Městský úřad
Zámek 49
294 71 Benátky nad Jizerou
Tel.: 326 316 101
E-mail
podatelna@benatky.cz
IČ: 00 23 74 42, DIČ: CZ 00 23 74 42
Ohlašovna požáru
v případě požáru volejte
150 nebo 112
Odbor finanční a plánovací
Náplň činnosti:
Hlavní účetní, mzdová účetní
-
Komplexní účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetků a závazků, o výdajích a příjmech, o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih
-
Zajištění účetní agendy všech došlých dotací
-
Sledování a evidence pohybů a stavů finančních prostředků na bankovních účtech a kontrola bankovních zůstatků a hotovostí
-
Zajištění účetní inventarizace majetku a závazků
-
Ve spolupráci s odborem „Správy majetku a rozvoje města“ uzavírání smluv o pojištění města včetně jejich plnění
-
Zpracování statistického výkazu o majetku
-
Zpracování silniční daně, včetně sledování plateb a účetní agendy
-
Zpracování nové povinnosti ohledně „Pomocného analytického přehledu“
-
Provádění výpočtu výše platu, zajištění výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti, pojistného na sociální a zdravotní pojištění
-
Vedení a archivace údajů o zaměstnancích, provádění registrační a oznamovací činnosti týkající se zaměstnanců města
-
Vedení, předkládání a uschovávání záznamů a evidenčních listů důchodového pojištění, předkládání záznamů v souvislosti s uplatněním žádosti o přiznání důchodu
-
Zpracování statistických výkazů o nemocnosti a platech
-
Zpracování podílu zdravotně postižených osob pro úřad práce
-
Zajištění agendy náhrad mezd a příloh k žádostem o dávky nemocenského pojištění (ošetřovné, pracovní neschopnosti)
Rozpočtář města, vedoucí odboru
-
V souladu s pravidly hospodaření s finančními prostředky územního samosprávného celku zajištění a provádění přípravy, zpracování a sestavení návrhu ročního rozpočtu, zpracování výhledového rozpočtu
-
Zabezpečení rozpisu ukazatelů rozpočtu města pro organizační složky, organizace a další příjemce prostředků včetně projednání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy
-
Zajištění podkladů pro rozpočtové změny, podklady pro rozpočtová opatření
-
Zajištění zveřejnění návrhu rozpočtu před jeho projednáním zastupitelstvem města
-
Zajištění rozpočtovou agendu u došlých dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků
-
Kontrola čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků
-
V rámci zajištění hospodaření podle schváleného rozpočtu zajištění provádění pravidelné, systematické kontroly hospodaření města, organizací a organizačních složek
-
Sledování vývoje hospodaření podle rozpočtu města, provádění rozborů, předkládání doporučení a návrhů opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření
-
Zpracování daně z přidané hodnoty, daně z příjmu PO za obec včetně agendy
-
Navrhování efektivních využívání volných finančních prostředků
-
Fakturace vydaných faktur a vydaných ostatních plateb včetně evidence, účetnictví a kontroly správnosti
Finanční referent, pokladní
-
Manipulace s peněžní hotovostí včetně předepsané evidence a záznamů
-
Zajišťování pokladní služby pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti
-
Evidence pohledávek a závazků
-
Cestovní náhrady a stravenky
-
Spravování agendy „Fondu rozvoje bydlení“
-
Evidence došlých faktur a došlých plateb včetně účetnictví a kontroly správnosti
Benátecký čtyřlístek
Spolupracujemes partnerským
a informačním střediskem
Jsme členy